< Till bloggens startsida

..

Ovanligt för att vara jag, men känner mig ganska nöjd med tillvaron när jag tänker efter.

Ett jobb som inte suger musten ur en, inga obehagliga räkningar som dimper ner i brevlådan, och vänner och familj på nära avstånd.

Dessutom ska jag snart bli Faster Aster, flytta till ett underbart hus OCH jag känner mig ovanligt fin i håret!

Angående relationspaniken så har jag en backup om allt skulle skita sig totalt. Min underbare gay-kompis har lovat att donera lite högklassig sperma om det skulle krisa och inte blir som jag vill inom de närmsta 10 åren. Samme vän använder silk epil över hela kroppen (eller inte pungen förresten) och älskar nudistbad och rödvin. Alla förutsättningar att bli en öppensinnad liten unge i alla fall. Iofs så löser det väl inte "jag vill leva med någon"-paniken, men iaf…Frågan är om jag har så mycket panik egentligen, eller om jag bara tror att jag har panik för att jag alltid måste ha något att ha ångest över?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0