< Till bloggens startsida

20130503

Dagarna flyter på i en rasslande takt, herregud vad fort tiden går! Och nu är vi redan inne i maj månad, men det var iofs inte en dag för tidigt. 
 
Förra helgen hade jag så grymt trevligt; hamnade hos en vän på Söder som jag inte sett påevigheters. Grejen är att han arit så sur och bitter de senaste åren, samtidigt som han haft vissa idéer som jag inte riktigt gillat + att han konstant varit vinpåverkad. Så det kändes lite som att "jag åker dit, kollar läget, och drar fort som fan". MEN.. det var såå trevligt, vi hade jättekul. Han verkade så glad och tillfreds landad; jättekul. Nu har vi bestämt att vi ska ha spa-dag nästa helg, plocka ögonbryn och vaxa rygg (inte min, hans) och dricka bubbel, åhh vad mysigt. 
 
I tisdags var det Valborg, men jag var så himlans trött och inte på festhumör. E och gänget hade liten sammankomst. Gick över en sväng men det blev en tidig kväll, skönt. 
 
Annars så har jag blivit helt kär i min gröna cykel som tar mig till och från jobbet nu för tiden, vad lyxigt det är att slippa t-banan, helt annan känsla. OCH bra träning, win win situation minst sagt:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0