< Till bloggens startsida

20130527.

Det var en snäll måndag, en sådan där som smög sig förbi obemärkt, utan måndagsångest eller stora trötheten. Den kom, den var, och nu har jag landat i en skön måndagkvällskänsla. Och det är ju inte helt fel.
 
Tittade till jordgubbarna idag och såg att de har börjat komma, även om de är väldigt gröna. Blev sjukt glad, men sen blev jag förfärad; det är typ bara tanter och gubbar som blir euforiska över att det växer i trädgården. Och nu då även jag. Antingen har trädgårdsgöra krypit ner i åldrarna eller så är det jag som... nej nej, vi lämnar det där tycker jag. Jag tycker fortfarande att Gröna Lund är det roligaste som finns och får "vill ha"-känsla av de små kaninungarna här utanför vilket ändå måste tyda på att åtminstone delar av barnasinnet är aktivt.
 
Nu är det bara 6 små veckor till semester, hang in there Sofia, snart, snart, snart dår du sova ut och gå omkring i sjavarkläder hela dagarna. Så otroligt efterlängtat!
 
Har lyckats skriva en A4 idag, känns bra. Har satt upp ett mål för mig själv att spotta ur mig minst en A4-sida text om dagen på Boken. Jag ska verkligen ge det en riktig chans den här gången och inte ge upp så fort det motar.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0