< Till bloggens startsida

fredag

Äntligen fredag och ledig i 2 hela dagar. Det kommer att bli massor med skidåkning och vila, vila, vila!
Trivs i det nya huset, mycket lugnare och trevligare.
Inatt drmde jag om farmor, hon lät så skrutt i telefon igår. Nu har sista behandlingen varit och det är den sista jobbiga genomköraren av behandlingen..ringde pappa igår. Och påminde om blåbärssoppa och nyponsoppa och sånt som hon verkligen måste få i sig. Herregud känner mig som en riktig hönsmamma, och lite frustrerande att vara så långt bort. Men det finns väl egentligen inte så mycket jag kan göra, jag kan ju inte ta över behandlingen från henne (om jag kunde så skulle jag utan att blinka).
Har kommit in i jobbet och intrigerna, här är det helt andra spelregler som gäller, vilket är en väldigt intressant studie i människor och gruppdynamik. Jag känner mig som att jag står lite utanför och liksom tittar på, och jag trivs ganska bra med det.
Ikväll blir en tidig kväll, jag är faktiskt helt slut av alla nya intryck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0