< Till bloggens startsida

ockuperad insida

För att göra det lite enkelt för mig och mitt icke fungerande hjärnkontor så sammanfattar jag dagen med följande:

Gråt och utbrott nr 1 (garderobens fel)
Gråt och utbrott nr 2 (svullna mensmagens fel)
Gråt och utbrott nr 3 (för att mamma inte fattar någonting)
Gråt och utbrott nr 4 (för att mitt huvud inte orkar ta in ngt, tröööög)
Försoning med punkt 1 2 och 3
Accepterande av punkt 4
Mensmage
Garderobstäd
Våfflor
Promenad
Gubbvila
Längtan och resa (bokat och klart)
Pepp fr kollega
Tankar om Mitt Liv (jag vet, lite fluffigt ogreppbart)
Dagdrömmar om allt och inget
Kattvård (kamma, kamma, kamma; hur mycket hår kan en katt tappa?)
Skräp-tv

Hm.. helt klart mer busy på insidan än utsidan idag, bra med sådana dagar med.. personlig utveckling:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0