< Till bloggens startsida

zumbarumpa blir det

Skrev till en kompis att jag känner mig som en strandad valross med de här minipillrena, hoppas det går över snart. Men som hon intygade, det syyyns inte, det bara känns.

Ingen choklad än men snart fredagsfika på jobbet. Kladdkaka, jippie!

Nummer 3 i zumba-kön, så det blir nog zumba för mig ialla fall, yay! Jag får vara med! Förhoppningsvis, behövs som sagt bara att 3 latmaskar till bangar ur, sen är zumban min!!!

Håller pararellt med jobbet en kurs med mamma om hur man byter rad efter stycken. Hon skriver i stora sjok så att det är helt oförståeligt att läsa vad hon skriver. Hoppas att hennes väninnor är lika dåliga på datorer, annars måste de ju tror att hon har svåra skrivsvårigheter. Vilket hon ju har. När det gäller datorn i alla fall.
Men hon är bra, mamma. Snäll. Vilken support hon varit de sista dagarna när allt har gått emot mig. Till och med hennes katt har undvikit mig, känner väl av de frustrerade vibbarna kan jag tänka mig.

Den där katten är förresten lustig, vaktade ju den i helgen och när jag hälsade på häromdagen blev hon så förskräckt att hon kissade i mammas stövel. Hon ville för sitt liv inte bli lämnad med mig igen, stackarn. Och jag som pysslade om henne så. Men antar att mamma skämmer bort henne på ett annat sätt (typ "nu vill Tyson att jag ligger ner så då gör jag det. I 5 timmar"), jag var ju inte hemma precis hela tiden.

Nu är det fika och snart blir det gym och sen blir det HELG!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0