< Till bloggens startsida

mitt i veckan

Åhhh vad härligt med vårsolen, vilken skillnad det kan göra i hela ens lilla huvud! Satt ute hela lunchen och har börjat anta en lätt röd ton i ansiktet, bra där!
Åt världens konstigaste falaffelsallad till lunch och har känt mig skum i magen sen dess, undrar vad det var i de där bollarna egentligen. Aldrig mer plastförpackad sallad med skumma röror och grejer som verkligen smakade konserveringsmedel, inte konstigt magen reagerar. Ja, inte så mycket på upplevelsekontot idag som ni kanke förstår. Om lunchen är huvudämnet i dagens inlägg så kan jag i korthet sumera: inte alltför många happening. Eller iofs, blev distraherad och  uppbunden i ett träd i skogsglänta av någon jag känner som delade med sig av denna sexnovelliga fantasi. Inte så bra för produktiviteten, satt och dagdrömde läckra äventyr på morgonkvisten (i trädet) tills jag blev avbruten av dörrklockan och den burdusa gubben som levererar frukt. Well well, man kan inte få allt...

Imorgon en busy dag; alldeles för många möten för att man ens ska hinna andas emellan, men det är i alla fall torsdag. Och efter det är det fredag. Denna helg blir bara fokus på ta hand om lilla mig. Förra helgen vilade jag inte en sekund kändes det som, ska kompensera rejält tänkte. Om inget roligare kommer emellan. Vilket det ju iofs brukar göra när man sovit ut en sväng på lördagen och har massor med energi. Vi får se. 48 timmar kvar till fredag i alla fall. Usch, nästan sorgligt att man räknar ner i timmar redan på onsdagen:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0