< Till bloggens startsida

kvällen

Skogen, jag älskar skogen!! Luffsar runt och bara finns, har promenerat, tänkt, och vara varit. Försöker sätta mig och skriva, men har inte kommit till den punkten än då jag kan fokusera. Tankesnurr, ja, men hela den där texten som ligger och bara väntar på att bli bearbetad, jag måste bara ta en semester och fokusera. Framöver.

Men nu är det söndag, och imorgon full fart igen. Jag ska till doktorn på morgonen, minipiller. Hade plåster med de gled bara av och lämnade skabbiga märken. Dessutom blir man tjock av dem. Hela poängen är ju att kunna.. vara naken med en annan människa utan att riskera att ofrivilligt föröka sig. Men känner man sig inte fin, som man inte gör när man stoppar i sig hormoner och går upp 10 kg så är det ju ingen mening, eller hur!! Plåster va skit. Det kan iofs ha och göra med att det var jul och alldeles för många lussebullar råkade sväljas i rena julyran, men men.. I vilket fall som helst, inga plåster, piller blir det. Inte för att jag egentligen har något att skydda mig mot, men ändå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0