< Till bloggens startsida

Helg!

Lördag, vad himla skönt. Vaknade som vanligt vid sju, och det var ljust ute, underbart. Sjöng ikapp med fåglarna hela morgonen.
Vännen som även är granne hade lagt 500 kronor på min dator igår, för någon utgift som jag inte riktigt kommer ihåg och jag undrar om den ens existerar. Jag tror hon helt enkelt bara ville hjälpa till, gulle. Jag blev helt rörd, för de där pengarna kom så himla väl till pass med pengatrassel och allt. Så nu vill jag gå ut och dricka öl i solen, men jag ska verkligen försöka hålla i mina stackars slantar. En stund till iaf.

Det bränner i hårbotten, sitter hos mamma med hårfärg i kalufsen, nu ska jag bli vårfin:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0