< Till bloggens startsida

Choklad och kö

Nu 13 kvar i zumba-kön, det ser dessvärre ut som att det inte blir ngt zumba för lilla mig. Bläää. Om 13 stycken avbokar på 3 timmar så är det lugnt, men hur stor är chansen, liksom.

Lunch med kollegorna, god fiskgryta. Nu chokladsug. Men ska inte. Fastän jag hittar 1000 skäl att trösta mig så får det inte bli choklad. I morgon officiella godisdagen, då får jag.

Om jag inte äter choklad så:

- sitter jeansen fortfarande skönt
- tycker jag att det är 100 ggr godare imorgon
- så får jag inga finnar

Otrolig otur att jag just idag skiter i finnar, kilon och imorgon,veka, mesiga argument för töntar. Och det är jag ju inte. Det blir choklad, så det så! Trots och tröst i ett. Och substitut för en massa andra saker. Sex, shopping, sex, shopping; choklad fixar till de flesta begären om än tillfälligt.

Ps. Nu är det 12 i zumbakön, fortsätter det så här så finns det hopp:-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0