< Till bloggens startsida

havet och layouten och natten

Den krånglade, layouten, och jag fick spel på skrivandet...eller kanske var det jag som krånglade, who knows.. Men förhoppningsvis kommer jag snart att kunna se den fina "vanliga" blogglayouten som jag brukade använda och då går det lättare att skriva. Inbillar jag mig i alla fall.

I vilket fall som helst, 3 veckors semester tar snart slut, fattar inte att tiden kan gå så fort ibland. Har inte gjort så mkt, men kanske just det som behövdes, vila.

En mening surrar i bakhuvudet, antar att det är en undermedveten klokhet som ligger där och surrar; jag är jag är jag är... Jag. Är. Inget "jag ska" eller "jag borde". Är räcker långt. Längre än längst.

Nu ska jag sussa sött efter dag på stranden och eftermiddag i segelbåt. Nästa sommar ska jag manövrera en selgebåt alldeles själv. På alla de 7 haven. Färdas genom stormigaste stormarna och Ta Mig Igenom Dem på ett alldeles fantastiskt sätt. Min alldeles egna förmåga att tämja seglen efter de platser jag vill resa till kommer efter många utmaningar att för mig till.... förhoppningsvis ännu mera mig.:-)  Så det så!

Natti natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0