< Till bloggens startsida

tisdag

Trött. Semestern känns oroväckande långt borta.. och jag har bara jobbat i 2 dagar. Tidiga morgnar och långa listan med to do och ett helt år till nästa långa sammanhängande ledighet igen. Så att man kan bryta ihop...Som om det inte var nog så passade den Stora Mensen och PMS:en på att göra entré (på kontoret såklart, och inga tamponger hade jag, men kjol hade jag, panikartat blev det) och SJÄLVKLART var alla tvättmaskiner upptagna när jag kom hem. Inte nog med det, solen sken såklart heela dan och manade till glada bad medan jag satt där på det inte luftkonditionerade kontoret med svettfläckar under armarna, svullen mage, och tamponglös (tills jag fick springa till affären då, livrädd för att ett långt blodspår skulle avslöja att jag var...tamponglös. Men det gick bra). Vissa dagar känns allt så opropertioneligt orättvist. Ny Dag Imorgon. Amen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0