< Till bloggens startsida

..

Sitter och tittar på gamla inlägg och inser att så mkt vatten har runnit under broarna sen jag började skriva här, 2008:-) Fnissar för mig själv, jag var ju så himla förbannad på så mycket. Hela tiden. Med lite rannsakning så får jag nog erkänna att jag fortfarande har temperament, men jag har slipat på det litegrann; det drabbar inte andra på samma vulkanutbrottsliknande sätt längre. Vill jag tro i alla fall.

Jag vet inte vad det är, men idag har jag gått omkring med en klump i magen, alltså förutom PMS-klumpen. En tyngd över bröstet som inte vill försvinna. Kanske bara lite höstdepp, eller helt enkelt sorg över beslut. Kan man vara sorgsen och lättad samtidigt? Jo, det var dagens retoriska fråga, klart man kan..

Dumpar karamellkungen för den här månaden nu. Han fyller ingen funktion, utan ger en bara diffus magknip och hjälper den redan uppsvullna magen att känna sig ännu mer uppsvälld, som en ballong med cement i.

Usch, jag känner mig skrutt idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0