< Till bloggens startsida

Innan natti

.. var förresten på Grönan igår och det var alldeles otroligt kul. Fem-kamp med vänner jag inte träffat på läänge, och lite nytt folk. Otroligt sköna människor, de gav mig hopp om att Stockholm kan bjuda på otroligt mycket kul.
I fredags hamnade jag på caféet, det var väl sådär.. timmen var antagligen för tidigt, det kändes i varje fall varken spontant eller kul. Framöver när ekonomin stabiliserat sig (om ni visste hur dyyyrt det är att flytta) så ska jag unna mig en helkväll ute.

Nästa gång vill jag i alla fall köpa åkband o bara köra, vilken otroolig kick. Pratade med mamma i telefon igår, hon lät orolig, trodde att jag druckit alldeles för mycket. Stämbanden var inte riktigt med på att jag skrek i 2 minuter i sträck:-) Man ser till och med min dinglande fot på bilden, de som spretar mest :-)



Nu ska jag ladda, ladda, ladda för morgondagen, nytt jobb och nya kollegor. Så skitskraj att jag inte ens kan tänka på det. Håll tummarna för lilla mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0