< Till bloggens startsida

Snabba dagar

Jag kan inte fatta att den här veckan har gått så himla fort, redan torsdag! Det är verkligen sant vad alla säger; att tiden går snabbare ju äldre man blir. Nyss var det måndag, och bara helt plötsligt så kom torsdagen. Ungefär som åre mellan 25 och 30, de bara rann iväg utan att jag hann med. Finns det någon slow motionknapp? Eller en pausknapp? Eller varför inte spola-tillbakaknapp! Eller iofs spolatillbaka-knappen kan jag vara utan, men en slow motion skulle sitta fint. Eller ett dygn med 50 timmar istället för 24, wow vad mycket man skulle hinna med!

Har haft utvecklingssamtal på jobbet, gick förvånansvärt bra, känns som  om 2010 bara blir bättre och bättre.
På söndag ska jag till ett zumba-event, alla pengar går till Haiti. Känns bra att skaka höfterna för en bra sak!

Nästa vinter vil jag verkligen volontära någonstans. Än så länge har jag spanat in ett naturreservat i Sydafrika, låter hur spännande som helst. Mycket jobb såklart, men jag tror det skulle ge så otroligt mycket. Så mission som vanligt är att spara pengar, ska göra allt jag kan för att få ihop det!!

Men nu är det dags att ta sig tillbaka till torsdagen, duscha och fara till jobbet. I går storstädade jag skirvbordet, det är helt otroligt vad man samlar på sig massa strunt. Det mest extraordinära var en inplastad gammal intorkad morotskakbit från September. Jag lovar, såg inte så himla yummie ut :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0