< Till bloggens startsida

Glad baksmälla

Oj, oj oj vilken kväll det blev. Emelie, Lisa och Chantal tillsammans med rosévin öl och nachos på mina 17 kvadrat. Det var  precis vad jag behövde, bara få garva med tjejkompisar. Lisa däckade på soffan, jag somnade efter ett helt paket rökt lax, nachos och choklad i sängen som en liten hög. Vaknade med dunkande tinning men lyckades faktiskt hälla i mig minst en liter citronvatten och nu känns det faktiskt ok, även om jag ser ut som om jag... drack vin igår.

Ikväll blir det långpromenad, ännu mera lax och massor med sömn. Sen är jag på topp igen!


3 dagar kvar på jobbet, dagarna går så fort och det otroligt typiskt att allt känns så harmoni på jobbet precis när man ska sluta. Men antagligen skulle inte den känslan ha infunnit sig alls om det vore så att jag skulle jobbat kvar...


Solen lyser i dag och jag tänker lysa ikapp med den. Jag är hungrig som en bäver, måste springa till affären och handla någonting riktigt gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0