< Till bloggens startsida

Kontoret igen

10.45 Så satt man här igen då, på kontoret. Det känns himla konstigt här... en person sparkad och nästan alla på semester...246 mail i inboxen, jippie!

Den bakfulla stämningen ligger som en tröttt matta över vårt lilla kontorslandskap. Det är kallt idag, värmen funkar inte och sitter och jobbar med vantarna på.

Känns som om det kommer att bli väldigt mycket omorganisering här, vet inte om jag vill vara med om den...


10.50 Kallt, kallt, kallt som bara fan, kan inte ens tänka. Fötterna som isklumpar, får man jobba under så här kalla omständigheter, finns det någon konvestion man kan vända sig till? 2 danska arga kunder på telefon. Jag får maximera mni koncentration för att lyckas klura ut vad de vill. Tror att jag lyckades hjälpa dem.


11.00 Borde kanske göra lite kaffe... i alla fall värmande och uppiggaande. Funderar på vad jag ska äta till lunch idag... känns som en nudeldag. Eller kankse en macka...

Har fått en stor korg med choklad från jobbet. Tuggar i mig lite och hoppas på att värmen tar över min kropp.


11.35 Värmer nudlar, åtminstone en varm skål att hålla händerna runt


12.00 Gick ut och rökte med Tanya, blev sååå mycket varmare...not


12.30 Undrar när de sparkar igång värmen, kommer ju bli sjuk igen av det här. Ätit varma anknudlar i alla fall. Borde fortfarande göra kaffe. Snart lunchrast!


14.10 Haft lunch med Tanya, kall promenad och kedjerökning. Precis hjälpt norskt kund med kul efternamn, Langballe. Många killar i Svedla skulle nog stoltsera med det efternamnet. Värmen är igång, halleluja!


14.50 Röksugen


15.10 Var ute och rökte i kylan med Lisa. Vill gå hem.


15.40 Tiden går långsamt när man tittar på klockan hela tiden... sugen på en avocado, borde vänta tills jag kommer hem.Har bara ätit skit idag, julgodis och kakor, perfekt för figuren. Tur att det är lång tid kvar till beach 2008. Bara 45 minuter kvar till hemgång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0