< Till bloggens startsida

Hulken i huvudet

Bergochdalbane-dag, varför ska jag vara så jävla komplicerad? Harmoni hela dagen tills Rädslan och Svartsjukan tog över och förvandlade mig till en kvinnlig variant på en anabol hulken. Det värsta är att jag reagerade på Absolut Ingenting, hur knäppt är inte det? Kan varken skylla på honom eller PMS, snacka om taskigt läge. 


Dagen började så mysigt med sex och u-tubande hela efermiddagen. Vi avhandlade Borat, Ali G, Gardell, Hicks, söta kattungar och hundar som kan prata. Sen körde de "Boiling Point weekend" på Mtv, och totalharmonin låg som ett luddigt rosa täcke över oss. Ända tills jag bestämde mig för att köra över allt med min mentala grävskopa, jag förstår mig verkligen inte på mig själv. Ska nog satsa på lite terapi igen så kanske jag blir lite mer "jordad". 


Hur som helst så är det hela ur världen nu, efter gos och Stora Förlåt (skulle dramatiskt slå näven i väggen men råkade slå den i huvudet på honom istället - mansmisshandel kallas det visst) och han somnade på 3 sekunder, utmattad efter det drama han fick erfara. Nu sitter jag här som en skamsen byracka och vältrar mig i självömkan. 


Jag har tröstat mig med att läsa om Gor, en thailändsk kille som har bloggat på engelska under flera år. Nu sitter han i fängelse för innehav av droger, otroligt intressant att följa honom och hans liv innanför murarna: 

 http://thaiprisonlife.com/


Snart ska jag krypa ned under täcket och klura ut hur jag ska hantera Mina Agressioner, känner mig mer vild än tam just nu, kanske borde bo i en bur?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0