< Till bloggens startsida

budget igen

Att leva på tills i slutet av januari: 70 euro. Fan, jag skulle ju inviga det nya året med att vara ekonomisk. Ja ja, man kan väl inte riktigt räkna med januari som 2008 eller hur?!
Det blir glada nudlar för hela slanten. Har förresten bara mat hemma Som Man Blir Fet Av: Toblerone, ostar, ännu mer choklad, kakor, kex, chips... you name it. Längtar efter att fylla kylen med grönsaker, men det få bli till slutet av månaden, nu får jag faktiskt vara glad över att det finns kalorier att överleva på några veckor, även om det är skitkalorier. 
Jag måste ändå säga att jag är så tacksam över mötet med alla mina vänner på nyårsafton, jag är så glad att vi har tagit upp kontakten igen. Senaste veckans spenderande får vara en investering i mig själv. Öhhh, ovanligt..


 
Nyårsafton Damtorget, äldigt coola bildspel och sköna trummor på scenen. Ramlade på eventet av en händelse. Varför? Hrm, var på väg till bankomaten. 


Svårt att pussla ihop det ibland?
I stressen utanför mataffären knuffade jag omkull detta levande pussel som mer än gärna lät mig fota hans färgglada huvud.

Kevin frusen efter att ha tittat på fyrverkerierna. 
 
  
2 allvarliga, en på hugget


 
Förfest hemma hos mig, mycket mycket champagne och många glada jointar


Kevin försöker ta reda på kommande plan, Uldis surar och fyrar av ett "fuck off"


Återförenade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0