< Till bloggens startsida

Mensmaggan- en otrevlig gnällmaggan

Inte för att vara spårig på något sätt, men för alla er som inte vet vad det innebär att vara mensmaggan så säger jag bara en sak: var tacksam! För alla er som förstår mitt lidande, tack för omtanken och ni kan lägga 3 chokladkakor (med fyllning) i brevlådan, men våga er inte på att vara sociala, jag bits och rivs.  Den här tiden på månaden kallas "Eremitens dagar" vilket innebär  att jag vill bara sitta själv i min ynkla ensamhet och gråta över att jag blöder mellan benen. 
Ahhh, jag blir galen över mitt patetiska tänk. Som om det vore särskilt synd om mig för att jag delar samma öde som hälften av den här planetens befolkning? Nu får jag ta och rycka upp mig. Borde väl vara glad att man kan få barn och grejer, även om jag inte tänker försöka mig på att ha några. Så länge jag måste ta hand om mig själv så räcker det och blir över med ansvar. 
Nu ska jag ge mig ut på cigarettjakt, dör snart av nikotinbrist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0