< Till bloggens startsida

Fokus igen

Fokus börjar återigen ligga på sex och pengar, det måste vara ett sundhetstecken! 

Pengar: vill ha mer
Sex: vill ha mer

Kroppen har faktiskt inte lekt rövare på ett tag nu, jag klarade till och med av att gå till kiosken på hörnet för att handla cigg och juice. Pakistaniern som äger butiken tittade misstänksamt på mig; hade jag festat nu igen? När jag förklarade för honom att jag legat sjuk i flera dagar så skakade han bara på huvudet och sa: "You shouldn't party so much, no good for body". Han gav mig ett paket rullpapper som plåster på såren. Jag orkade inte hävda mig utan knallade glatt därifrån eftersom jag blev bjuden på 1 Euro, kändes som att vinna på lotto. 
På sista tiden har jag inte festat alls, ja det var dan före julafton då, men innan det så var det närmsta fest man kan tänka sig julklappsutbytet på jobbet som ju var en ganska bister historia. 

Nu vill jag bli en superskrutt igen, ska försöka äta lite, håll tummarna för att inehållet stannar i magen lite längre än 3 sekunder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0