< Till bloggens startsida

Shoppat- för mycket

Shoppade igår eftermiddag... alldeles för mycket som vanligt. Jag kom hem med:

En ny svart kjol (väldigt prinsesslikt fluffig
Skitsnygga underkläder, strumpbyxor och knästrumpor
En väldigt söt topp- matchar kjolen perfekt
En bok om shamanism
Ny mössa+ vantar

Nu måste jag ta och lugna mig, annars kommer mina stackars slantar att vara borta innan januari ens börjat.. Att jag alltis ska spendera så himla mycket, jag fattar det inte. Men det är så kul med nya saker...
Shoppa är terapi. Det finns inget bättre än att plöja igenom affär efter affär, prova plagg efter plagg för att till slut unna sig det som man vill ha. måste bara komma ihåg att jag måste ha mat i magen också... Och, jag vill ju spara pengar, hur nu det ska gå... Ja, ja, jag får helt enkelt äta gröt i slutet av den här månaden också...  

Lilla vita fluff ligger i knäet, han vill alltid vara nära när jag sitter med datorn, så himla söt, vill att han alltid ska vara här. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0