< Till bloggens startsida

20130427

Vilken fantastiskt dag; sol, cykel och hemmapyssel. Nu är både utemöblerna och naglarna putsade, och jag är nyklippt och känner mig helt fantastisk! Tänk om alla dagar vore som dessa, vad otroligt.. harmoniskt! Men, men, med mitt bipolära känslostyra psyke så får jag helt enkelt bara älska de dagar som är extra snälla. Precis just så som denna dag. Bara att liksom flyta med och fånga the moment. 
Och så är det min fina, fula cykel. Jag är helt kär i den, så härligt det är att trampa sig genom stan när solen lyser på himlen och de flesta bilförarna fortfarande verkar sova eller vara ute på landet eller något i den stilen. Det gör liksom ingenting att den är kräkgrön och gammal, den får vara med i alla fall, och jag lovar att den fortfarande levererar!
De där solstrålarna har äntligen fattat galoppen och letat sig igenom kalufsen och ger så otroligt mycket energiiiii!
Ikväll ska jag dansa, dansa, dansa, och åh vad roligt det ska bli!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0