< Till bloggens startsida

20130512

Vilken helg det blev, såå himla skön! Speciellt igår när det blev spontanfest på Långholmen. Musiken var sjukt bra, och trevligt folk och bara härlig stämning hela eftermiddagen och kvällen. Avslutade storstilat hos E med makaroner, smör och ketshup, att det kan vara så gott när man är hungrig! Efter 6 timmars dansande kanske det inte var så himla konstigt, tur att jag hade med mig stora flaskor med vatten. Hoppas att sommaren blir full av liknande sammankomster för det är som att stoppa sig själv i en energiladdare; all positiv energi i kombination med musika och allt, ja, man behöver liksom inte så himla mycket mer..
 
Idag har jag planterat ut krddorna i rikktig jord, tidigare har de fått stå i krukor men hoppas att det inte kommer några frostnätter nu. Bara en sådan sak som att påta i jorden, åhhh vad mysigt det är. Känns som att det här kommer att bli en alldeles finemang sommar! Här kommer lite bilder från veckan som var:
Min fina lilla plantering som börjar ta form:)
 
Den här lilla hundstackaren var sååå himla tillgiven så att man bara ville ta med henne hem! Ägaren berättade att hon skulle omplaceras, åhhh, vad jagönskar att jag kunde ta hand om henne!
 
Grannbarnens kaniner har roat sig som kaniner brukar:) 6 småkaniner skuttar nu omkring i trädgården, vääldigt söta!
 
Invigning av Trädgården vid Skanstull; drygt lång kö, och inte alls vad jag hade hoppats på.. men det var trevligt i alla fall
 
  
Parkhängen har i alla fall varit helt underbara, bara älskar det!!!!!!
 

Nu ska jag strax sussa min alldeles bästa sömn tills imorgon så att man klarar av att leka kontor en hel vecka:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0