< Till bloggens startsida

20130414

Vilken lugnlugn helg det blev. Det blev inget babblande med E igår, somnade vid 11-tiden och det var så skönt. Hela helgen har varit en lång rekreation. Nu ikväll var jag över och drack lite kaffe och pratade strunt, terapi. 
Tog ett varv i Haga i morse, nu börjar isen äntligen smälta så att det är enkelt att ta sig runt Brunnsviken, åh vad jag har längtat. När jag kom hem så satt jag i solen ett bra tag, drack blåbärsjuice och åt fiberhavregrynsgröt och kände mig allmänt antioxidantisk, som hälsan själv:)
 
Imorgon är det måndag igen..brukar se fram emot en ny arbetsvecka, men nu skulle jag faktiskt mer än gärna ha ett par dar ledigt till.. men men, snart är det helg igen:)
 
Det blir en tidig kväll idag med, ska lägga mig med spännande boken och nörda mig i sängen, myyysigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0