< Till bloggens startsida

Ny vecka

Härliga helg varför tog du slut så himla fort?

I lördags var det "Blommor & Bin", fantastiskt park-event med så himla skön atmosfär så att man önskar att hela livet vore en stor parkfest. Träffade så mycket trevligt folk och connectade med en kille som känner en annan kille som jag verkligen hängde med heela tiden under min lumpen-period (ja, jag har gjort lumpen, nej, jag vet inte varför jag gjorde det).  Massa märkliga sammanträffanden, jätteroligt! Hela dagen gick så fort. Och det blev massor av resorb och vatten efteråt kan jag lova. Stekande sol, alkoholhaltiga drycker och dans är ju inte världens bästa kombo för att känna sig tipptopp dagen efter. Men det var helt klart veckans höjdpunkt!

 Denna vecka är det lyx för jag jobbar bara måndag, tisdag och kanske onsdag, för jag ska inte missa en sekund av Pride!

 En vän gjorde för övrigt  just hela min dag genom att tala om att "min rumpa har karaktär", tycker det var både snällt, generöst och klokt sagt. Brukar själv hävda att brösten hamnade på rumpan, man kan inte få allt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0