< Till bloggens startsida

Fredag

Vilken otrolig skitvecka, my God vad skönt att den snart är över. Vad har jag lärt mig:

- Att skulder suger något alldeles otroligt fett och att jag aldrig någonsin ska sätta mig i den situationen igen.

Jag sitter alltså och betalar 1000-tals med kronor för ett lån som jag tog för 11 år sen- för att jag på mitt jävla corny vis absolut skulle ha f-ing extensions!
Dyraste jävla hår jag varit med om kan jag tala om, och det finns ingen gräns på hur mycket jag hatar mitt yngre, mindre ansvarsfulla jag som tyckte att det var en så strålande bra idé.

Och på det dyra löshåret ligger CSN och tickar, känns som om "alla" mina tillgångar går åt till att fylla bottenlösa, svarta hål. Vad jag är less. Men antar att det är så det är att bli vuxen; ta ansvar för sina handlingar och försöka rätta till. Jag har ju liksom ingen annan att skylla på än mig själv och mna puckade hjärnceller (som tack och lov (iaf i detta fall) bytts ut flera gånger om sen dess).

I vilket fall som helst, fredag. Skönt med helg. Hoppas, hoppas att jag får vara med på zumba-klassen i eftermiddag. Har ju haft den stora orutinen att boka upp mig på klasser som jag inte gått på (i allt budgeterande och pengaräknande. Iofs lätträknat då jag inte precis badar i pengar just nu). Efter 3 ggr får man bokningsförbud i 3 veckor och det har jag självklart gjort. Och det är alltid typ femtioelva stycken på väntelistan, suck. Men men, det vore den perfekta upptakten på helgen i alla fall, så jag tänker telepatitänka att de 19 som står före mig har fått förhinder och inte kommer att vara med. För jag SKA zumba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0