< Till bloggens startsida

Tweets IRL

Förresten, kom att tänka på en sak; Min chef frågade mig i fredags om jag twittrar.
"Ja, svarade jag, men bara IRL" svarade jag och såg ut som jag sagt något självklart.
-Jaha, svarade han och nickade som om det jag sagt made any sense. En stund senare kom han och ville veta lite närmare hur det här med tweets fungerar när man gör det IRL.
Jag förklarade för honom att det var lite av ett skoj, att allt småprat ju faktiskt är "tweets IRL".

Vad kul det är med ord! Om jag skulle svarat "nej, men jag babblar istället" så skulle det nog inte ens uppfattas som en positiv sak, men nu blev jag helt plötsligt intressant. Tweets IRL. Det ni :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0