< Till bloggens startsida

Fredag

Äntligen är det fredag, vad himla skönt med helg! Jag hoppas att vulkanen lugnar ner sig tills det är dags för Sverige den 27:e.. tråkigt annars. Ska kolla in tågen om det skulle vara så.. men tar så lång tiiid.

Igår var jag hos tandläkaren och fick veta att jag gör ALLTING fel

  • Jag använder en för hård tandborste
  • En dålig, till och med skadlig tandkräm (superduper whitening)
  • Sist men inte minst, jag går till tandläkaren för sällan
För att rätta till den sista punkten så har jag tandläkarbesök 2 dagar i rad..en fin rotfyllning igår och annat jox idag. Vet inte vad det är men jag är sjukt rädd för de där tandläkarna. Tror det har att göra med den tandläkare som proppade igen ett hål som inte var rengjort och resulterade i att min kind svullnade upp och var en hårsmån från blodförgiftning.
Holländsk tandvård är inte som svenk: tandläkaren tittar helt enkelt bara på problemet. Nu har jag hittat en amerikansk mysfarbror till tandläkare som tittade på hela munnen, och han ser inte läskig ut och verkar inte njuta när man har ont, så helt enkelt toppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0