< Till bloggens startsida

sex pengar o jobb

igår  när jag kom hem så hade jag och Han Sköna Sexet, ni vet sådär så att man blir helt uppslukad av känslan och bara vill konservera den för alltid! Jag somnade Så Nöjd och känner mig så utvilad idag. Dessutom har jag fått klartecken från nya jobbet att det är helt ok att jag börjar den första april så jag behöver inte bråka mer med nuvarande jobbet (som f.ö har tagit ifrån mig ALLT ansvar så jag får väl helt enkelt se det som chilldagar). Livet känns väldigt bra, trots att jag som vanligt inte har ett öre på fickan. Suck, samma visa varje månad, jag måste vara trög eller nåt. Skulle kunna kopiera samma meddelande i bloggen och köra i slutet av varje månad "inga pengar, när ska jag lära mig, nästa månad ska bli annorlunda"... får se det som en övning i att skapa mig "vardagliga rutiner som inger trygghet" som min terapeut sa att jag är i så stort behov av. Månatlig pengabrist med dagligt dr Phil; jag kan glänsa med att jag jobbat på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0