< Till bloggens startsida

Skruttdag

Status idag:

Arg

Fattig

Hungrig

Bajs i allra största allmänhet


Bläää, varför är det så jobbigt att vara jag? Jag orkar inte med mig själv just nu. Ge mig lite andrum från mig själv, jag behöver semester.


Och vill jag verkligen jobba med stövlar resten av mitt liv? Klart jag inte vill!

Jag vill resa jorden runt, uppleva så mycket jag bara kan innan jag sitter och torkar in på något äldreboende.

Jag får panik, tiden flyger iväg alldeles för fort! Jag hänger inte med, vart är pausknappen?

När någon har fräckheten att påstå att jag är 28 så protesterar jag ända tills jag tänker efter och kommer på att det faktiskt är sant. Mellan att jag fyllde 20 och nu så kan jag inte förklara vad som hände. De sa bara "poff" och så är jag här. Kanske bara behöver blunda en gång och så är jag 70 och sitter och lägger patiens och matar fåglar. HJÄLP!!!


"Jag är 28 år och jobbar med stövlar", klingar ju inte så vidare värst spännande. Nej, "Hej Jag är 20-någonting och bor i Amsterdam" låter faktiskt lite coolare. Men är det inte något pubertalt och omoget över att jag ens tänker på vad som "låter coolt". Ni ser, jag har fastnat! I dag är i alla fall en väldigt ocool dag. Jag har flottigt hår dagen till ära, smutsiga byxor,iskalla fingrar, och kalsonger. Obs! Inte varma långkalsonger, utan kalsonger, sådna där med plats för pung och allt, ser säkert ut som om jag har blöja på mig men som sagt, jagt är inte så cool idag jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0