< Till bloggens startsida

potatisens år och rastlös

Surfar runt mellan toalettbesöken- ett halvt glas juice och magen tar full action, jävla skit mage.
Hittade lite intressanta nyheter, som att 2008 är "The international year of the potato" läs mer på:  http://www.potato2008.org/en/index.hml. Som om potatis är ett nytt påfund. I vilket fall som helst, potatis känns som en bra sak...

Läser också om en hyperintelligent unge som kan peka ut varenda jäkla land på världskartan, verkar som om hon inte har gjort anat under sitt ettåriga liv än studerat geografi, kanske föräldrarna tvingat henne, en flaska välling för varje kontinent hon lärt sig? : http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=4023
Tack till metafilter.com för tidsfördrivet, alltid matnyttiga nyheter... 

Nu ringer Kevinski och vill ha med mig ut på drink. Hmm, borde nästa för den goda sakens skull offra mig, Krink fyller år och jag är vansinnigt trött på att vara offersjuk. Jag behöver ju inte dricka något...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0