< Till bloggens startsida

En tripp av ego

Fuldag idag. Sminkade upp mig och fotade mig själv för att parta upp självkänslan lite, hur löjligt är inte det på en skala, men det skiter jag i. Blöder man litervis så har nöden ingen lag, jag vägrar känna mig ful idag. Blev uppiggad av den lilla snurrmaggan-pyramid jag skapade mig, tänker sitta och titta på den hela kvällen., egocentrisk är bara förnamnet..  Inget liv, men det känns som om jag inte precis är ensam så här på Annandagen. 
Bara 12 stackars timmar kvar tills jag måste gå upp för att gå till jobbet, fan, fan, fan. 

                                      
           
                       
                                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0