< Till bloggens startsida

En skön dag...

     

I hela mitt liv har jag fnulat på varför killar pruttar mer än tjejer. National Geographic Channel har löst mysteriet genom at låta en tjej och en kille gå runt med var sin pruttometer en hel dag. Svaret? Killar och tjejer pruttar precis lika mycket, bara det att vi tjejer har snitsat till ljudeffekterna. Så nu vet ni det! Jag har i alla fall alltid undrat. Mellan alla "air crash investigations" och "Seconds from Disaster" så har den kanalen sina guldkorn! 

Fantastiskt skön lördag igår förresten! 
Srosade runt i grannkvarteren hlea dagen. Det är sådana här dagar som en schlagerbar och galna grannar känns som bagateller. 

       
Nära rokin         Heren gracht   Dam

Besökte kondomerian på Warmoestraat. Så kul, men vem vill bli påsatt av en snopp som ser ut som en krokodil? Jonas på Skansen? I vilket fall som helst, Amsterdam skulle inte vara Amsterdam om det inte fanns en riktigt kondomeria! 

 
Kondomerian

Gick även in på Dildorian, vill ha ny leksak. Lite dålig bild, men jag vill ah den tredje från höger. Snälla snälla Tomten, kan jag få den? Den ser alldeles perfekt ut som... julsällskap!

 
Dildorian

Jag hamnade mitt i julstressen på Magna Plaza och BK, två stora gallerior. Folk är ju helt galna, de stressar runt som om det vore en happening som aldrig kommer igen. Jag kan lugna er, ni får en ny chans om 365 dagar. På BK var det två jättevackra änglar som delade ut chokladpengar. Me like! Mycket trevligare att köpa julklappar ackompanjerat till lite bar hud. Jag sket i julklapparna och pratade med den grekiska guden om gayklubbar i stället.
 
        
Magna plaza        2 godbitar, BK

Innan jag gick hem så passerade jag Grasshopper, en coffeshop. Köper aldrig något där eftersom priserna är rena turistfällorna. Inte för att jag brukar handla på dessa skumraskställen, bara för patrask och löst folk...ehhh

       
Grasshopper                                                                                

Avrundade kvällen med lite vin och sjuukt bra sex, kan man ha det så bra? Sex borde vara en terapiform. Sex ÄR en terapiform.


   
Snurrmaggan efter 6

Courtney Love, släng dig i väggen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0