< Till bloggens startsida

Efterfest i sängen

Jag festade igår och hjärnan har tagit paus.
Damage: 50 Euro och 50000 hjärnceller

Jag handlade glada kalorier idag för att överleva julen.
Damage: 30 Euro och 2 timmars köande i överfulla butiken

Hade superbra sex igår, galet skönt, jag har börjat praktisera min sex 2 ggr om dan-plan, bra där!
Damage: 3 kondomer och en halv flaska glidmedel

Åkte hem till Karin och Jacob i går, Kevin är katt och lägenhetsvakt. Vi drack glögg och jag träffade för första gången Björn, kille med adhd som tar ghb för att stöket i huvudet ska gå ut i kroppen i stället. Han ville veta allt om mig "do you have a schaved pyssy?" och "what is your favourite position?"
Han berättade stolt att han bara tänder på tjejer men att Kevin är en hejare på att suga kuk så därför vill han gärna sexa sig med honom. Och med Krinkan, för han kan ha sex i flera dagar. 

Vi gick till Korsakoff, sukställe med den stora fördelen att de har öppet sent. Danssade loss ett par timmar, sedan hamnade jag på Aruba-baren. eftersom stalkerkillen brukar hålla till där så trodde jag att alla hatade mig där av ren lojalitet till honom. Men jag hade fel, de var glada över att se mig, och stalkerkillen är i Sydamerika "på jobb" (fråga inte vad för sorts jobb).
Nu ska jag bara gosa in mig och bara äta hela kvällen. Men inte av älgkorven jag köpte på IKEA, den var god tills jag läste på baksidan av påsen att den innehåller "ätbar tarm". Äckligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0