< Till bloggens startsida

en lördag

Har tvättat, torktumlat och vikt kläder, terapi på ngt vis.. Med en sol som skiner ute så blir det nog en långpromenad idag. När jag tänker efter så känner jag inte så värst för att promenera idag, har avverkat åtskilliga mil de senaste promenaderna då jag bara gått och gått och tänkt och tänkt. Och inte blivit så värst mycket klokare.. Kan man inte dammsuga hjärnan någonstans? Ta bort allt grått, förmultnat äckligt ludd och ersätta det med ett fint, sockerspunnet rosafluffigt litet ludd i stället.

Borde höra av mig till de vänner som sms'at och undrar var jag håller hus. Sorgligt faktum att de är löjligt lätträknade; de många bekanta jag har/hade gav nog upp för längesen, är generellt dålig på att höra av mig och svara på sms..det har varit så mycket annat att tänka på. Och det känns som att jag varit på resande fot så länge. Men nu är jag här. Ska inte åka någonstans. Förutom den där inre resan som alla rekommenderar en att man ska ta för att Komma TIll Ro Med Sig Själv. Låter så jäkla enkelt, men hur fan gör man?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0