< Till bloggens startsida

Det gick bra!

Första dagen på nya jobbet, det gick bra, puh!
Chocken har lagt sig över det faktum att jag är för en gångs skull var den yvigaste och pratigaste. I Amsterdam jobbade jag i en väldigt internationell miljö och bland spanjorer, italienare och fransmän så hörde jag lätt till den lugnaste kategorin.

Mitt team består av 8 män i varierande åldrar. De får helt enkelt lära sig att gilla söta blommor i emails, för det gör jag!

Nu ska jag snart krypa ner i sängen, efter jobbet tog jag en riktig långpromenad som känns i hela kroppen. Hela jag behöver 8 timmars skön sömn :-)

Ps förresten helt fantastiskt vackert att färdas genom stockholm på morgonen, ska försöka komma ihåg kameran i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0