< Till bloggens startsida

Morgontankar

Hur länge kan en spermie överleva i en kondom? Jag menar, de borde ju vara ganska vana vid att leva instängt? Det måste ju förstår bero på hur varmt det är runt omkring, eller?
Min gayvän i Amsterdam har skaffat sig en älskare, en före detta porrskådis. Det faktum att han är en före detta porrskådis verkar vara viktigt för min vän. Men frågan är; Är älskaren bättre i sängen, eller är han bättre på att spela i sängen? Antagligen en riktig egotrippe som bara presterar när kameran är på... Jag frågade i vilket fall som helst om vi inte kunde swappa, min vän kan låna den 13-åriga pruttande hunden som jag brukar passa, och jag kan låna hans porriga älskare. Bög eller inte, är han skådis så måste han ju kunna switcha om till skådespelarmoodet och bara göra vad han ska. 

Pruttande 13-åring, någon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0