< Till bloggens startsida

20130411

Myskväll med bästa vännen i kollektivet. Efter denna vecka så var detta ren terapi kan jag lova. Shit vad det har varit intensivt; lär upp folk från bemanningsföretag som kommer och går, känns väldigt ovärt.
Men ska inte fästa för stor vikt vid det, det är ju trots allt bara jobbet och det finns så mycket utanför det som betyder såå mycket mer. Som att jag varit hos Röda korset ikväll för att få veta mer om det projekt som jag anmält mig som frivillig till. Sjukt spänande, lite läskigt, och väldigt intressant. Ibästa fall kommer jag att lära mig massor om både mig själv och andra, i värsta fall kommer jag att lära mig för mycet och resterna av mig kommer att kunna besökas på närmsta psykakut. Den som lever får se, just nu känns det i alla fall som att det här är något som jag verkligen vill göra. Jag berättar mer ju mer jag gör av detta. Från tungt viktigt projekt till morgondagen; då ska jag snickra ihop en träningsväst till laget jag ingår i under Hemavan-vistelsen med jobbet. Den kommer bli snyggast har jag redan bestämt:)
Nu ska jag lägga mig i sängen och somna som en säl. Löjligt att jag somnar så tidigt om kvällarna. Men tittar jag på mina föräldrar så är det bara att konstatera att de går i släkten. Uppe efter 23.00 en vardag är man bara om någon dött, någon fött, eller om någon är psykotisk. Jag skulle varit en alldeles perfekt bondmora, kossorna skulle be på sina bara ben om sovmorgon, så illa är det:)

Kommentarer
E

Jag kommer och håller dig i handen om psykakuten blir ett faktum, var inte orolig! :-)

2013-04-16 @ 15:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0