< Till bloggens startsida

20130407

Oj, oj, oj vad det blev sent igår, men jag hade en sjukt trevlig kväll med härliga vänner Och konstigt nog känner jag mig inte det minsta trött idag. Tror knepet är att hålla blodsockret ok genom att peta i sig många kalorier. OCH det var skitsmart att dricka cider! Det tog 33 år att lära sig knepet, men nu så!
 
Härliga vårsolen är här idag med, ska promenixa med pappsen och sen gå till mamma och hjälpa henne med vad hon kan tänkas behöva hjälp med. Jag vaknade på ett så himlans bra humör, massor med energi och så glad, utan att jag kan förklara varför. Det är bara att vara kvar i känslan och njuta av det:)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0