< Till bloggens startsida

PMS



Ja, jag har varit livsfarlig de senaste dygnen. Herregud att man kan bli så arg. Skrev på min facebook-status:
"hungry, angry and hungry again..then I get even more angry because I ate so much chocoalte when I was hungry, but then the anger make me so hungry and that makes me angry again..now I am not hungry anymore, only angry because it ate sooo much chocolate to not be hungry anymore..but now I start to get hungry again.. Deep breath"
Ja, precis så är det, sjuuuukt hungrig och sjuuukt grinig, stackars mamma som fick deala med mig igår kväll. Men jag höll mig hemifrån ialla fall, orkar inte ta hänsyn till 10 andra.

Ikväll kanske det blir utegång även om jag borde hålla både mig och pengarna hemma. Men nu råkar ju Marie vara istan, störtskön tjej som jag lärde känna på Malta. Hon är bara kvar i Stockholm en vecka, så det känns ju som perfekt läge att passa på. Men som sagt, stor pimpning a la bort med mensmaggan om det ska bli någon utegång... Blir så lätt så irriterad, vet inte hur många gånger jag farit ut i irriterade ryck idag, över allt som är i vägen (folk, saker, folk) och allt som inte finns i min väg (pengar, pengar, pengar). Ja ja, skit samma, snart är pms:en över och jag kan andas igen. Puh.
Nu ska jag och min hosta gå ut och tröst röka :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0