< Till bloggens startsida

natten

Mitt i natten, vaken. Väntar på någon som inte kommer.. flashback, en känsla jag inte känt på länge. Den där känslan av att vara i vägen, vara fel. Fel. "Jag skulle ha sagt"... blandas med "jag skulle inte ha sagt". Fan.

Sju minuter över midnatt och i morgon är det för sent. DÅ är han strax på väg. Härifrån. Och jag sitter kvar. Tom i huvudet och ett hjärta som skaver. Så jävla puckad är jag att jag inte ens inser att jag har förlorat. Förlorat mig själv, min stolthet. Förlorat honom. Vad mitt liv suger något alldeles jävla jättemycket just nu. Salta, varma kinder, måste försöka sova...Så liten och inte alls tuff just nu...nya tag imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0