< Till bloggens startsida

Så var det tisdag!

Upp och hoppa igen, Tisdag..
Mitt team hade inte hunnit växa till sig alltför mycket, en ny kile har joinat. Och det var som Kevin skulle sagt, "ett märkligt sammanträffande". För han kände Kevin eftersom de jobbade tillsammans för ett par år sedan. Vi pratade minnen en bra stund och han blev chockad när han fick höra att Kevin inte finns med oss.

I dag börjar jag tidigt, halv nio. Och i morgon är det firmafest! Synd att jag har åkt på att jobba på Torsdag, men det är ok, har ju haft min share av semester för ett tag.

Förresten så är min och mitt teams nya plats alldeles toppen: utsikt mot kanal och en tyst hörna. Ska ta med mig kameran i dag och dokumentera:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0