< Till bloggens startsida

Firmafest

I dag är det firmafest med Miami Vice-tema. På en båt. Lyckat när det ösregnar helt galet och är iskallt. Inte så mycket. Men det blir trevligt iaf, har inte varit ute sen i Sverige, och jobbfesterna brukar vara lyckade.

Jag älskar bebisar men har förstått att den första tiden är allt ifrån lätt. E har inte sovit på flera dagar, jag skulle bli helt tokig. Och på det så är deras katten därnere igen (han bodde hos mig ett par dar), eftersom han och min lilla bitch fick bråkryck under nätterna så hårtussarna flög och jag fick hjärtattack. Typ.
Önskar att jag vore ledig längre, då hade det inte spelat så stor roll.. men nu när man är tillbaks på jobbet igen, jag skulle inte klara av det om jag inte sov ordentligt. Så nu sitter jag här och känner mig ego över att jag inte orkar mer än vad jag orkar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0