< Till bloggens startsida

Tisdag 2 Mars och vårsol!!

För det första; vårsolen har äntligen börjat titta fam och hela jag myser; inget famlande i mörkret om morgnarna längre!! Och ljust när man åker hem från jobbet!

Hela den här veckan är jag på kurs för att lära mig bli en mer effektiv, lyhörd och snärtigare ledare. Mina chefer har visst upptäckt att även supervisors behöver utvecklas för att känna sig stimulerade, väldigt välkommet avbrott i vardagen som annar är fylld med statistik, performance reviews och att peppa andra.

Enligt träningsmodellen som används så inleddes denna kurs med ett test för att ta reda på vilken ledartyp man är. Jag är ledartyp "Parent", vilket innebär en som tar hand om och ser till att alla mår bra, den som bara vill att alla ska vara en stor lycklig familj typ. Tell me something new!

I vilket fall som helst, i det stora ganska intressant eftersom vi alla har våra svagheter att jobba med och tränare analyserde inte bara isär mitt beteende men även de andra 7 deltagarna (som f.ö är kollegor). Vi är en salig blanding av olika egenskaper, intressant..

Men nu till något ännu mer intressant; Zumba om en timme!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0