< Till bloggens startsida

Zumbasöndag

Vi lyckades hitta ett cafe igår, öven om kanelbullarna och cocosbollarna inte fanns på plats så var det faktiskt ett väldigt mysigt ställe. När jag gjorde iordning håret så fick jag en smärre panikattack när jag upptäckte ett vitt hårstrå men ni skulle sett hur lycklig jag blev när jag upptäckte att det bara var katthår, puh :-)

Grannen (vars mamma kommer och städar) frågade om jag ville gå ut igår kväll men jag sa nej. Kände mig lite elak, jag verkligen blir verkligen bara irriterad av att se honom. Han är skälet till att jag vaknar om kvällarna av att hela huset skakar eftersom han inte vet hur man stänger en dörr tyst. Och det där med städmamman... nej, inte min typ.

I dag blir det zumba för hela slanten,men i eftermiddag 100% chill och peppande inför kommande vecka som kommer att bli sjukt hektisk...men det ska jag inte tänka på nu, det är ju faktiskt fortfarande helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0