< Till bloggens startsida

toppendag

På jobbet kommer de att undra vad jag har haft för mig i helgen, jag kommer inte att kunna gå efter den här dagens zumbande, som om jag skulle haft vilt sex åt alla hål(l) och kanter i en vecka typ. Men nej, så kul ska vi inte ha, men träningen har ialla fall fått mig att flyga på endorfiner hela dan, jag kommer garanterat att sova som en säl.

Appropå sälar så har en barndomskopmis blivit färdig veterinär nu, jag är så otroligt imponerad, hon har pluggat så hårt så länge jag kan minnas. Själv har jag aldrig varit pluggtypen, kanske för att jag har någon sort inbygd mekanism som säger "lär dig inte" när man måste lära sig något. Eller så har jag adhd men mamma och pappa kollade aldrig upp det när jag var liten och man knappt visste att det fanns. Eller så är det helt enkelt så att man är bra på olika saker. Den känns bra. Just nu känner jag mig i alla fall världsbäst på zumba :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0