< Till bloggens startsida

tisdag-en dag utan tease

Vilken dag! Jobb, jobb och mera jobb. Ju mer man jobbar, ju mer jobb blir det, jag får inte ihop det!

Fick upp hoppet en sväng när jag gick hem från gymmet och för en sekund trodde att det var den snygga instruktören som gick framför mig (på väg hem till mig), men när jag kom närmare så visade det sig att det bara var den snorkiga grannen som alltid frågar varför jag har halsband på katten. Grymt besviken i 2 sekunder till jag kom på att
1. instruktören varken vet var jag bor eller heter
2. Instruktören skulle antagligen inte känna igen mig utanför träningssalen
3. Om det hade varit instuktören så hade det ju egentligen inte spelat ngn större roll p.ga skäl 1 och 2

Men men, ny dag imorgon, hoppas hoppas det inte regnar och hoppas hoppas att tvätten hinner torka tills dess, strumpkris! Men i alla fall bättre än livskris :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0