< Till bloggens startsida

Söndag

Den här helgen har jag hunnit med ALLT som jag tänkt mig och lite till. Jag har tränat och varit ute i Amsterdam. Det var på tiden, jag tror det var nästan ett år sedan som jag var ute och slog runt lite. Dessutom rensade jag luften med en gammal vän, så det känns liksom som 2 flugor i en smäll!
Ett av mina nyårslöften till mig själv är faktikst att vara mer social på fritiden, inte bara sitta hemma och uggla, and I'm getting there :-)

Saknar Amsterdam, jag får se till att gå ut oftare! Kanske flyttar dit igen någon gång, men det är faktiskt väldigt skönt att komma hit till lugn och ro, speciellt efter utegång.

Jag inser nu att jag har stort kontaktnät här, att ja ginte är så himla ensam som jag inbillar mig i de där svaga stunderna då jag sitter uppkrupen i soffan och tycker synd om mig själv. Folk har faktiskt hört av sig till mig, men JAG har valt att inte svara, eller att inte höra av mig tillbaks. Mycket pg.a jobbet som sugit såååå enormt mycket energi, men delvis får jag faktiskt skylla på mig själv, 2009 var jag en självupptagen, självömkande bitch. Såå glad att jag börjar komma tillbaka till mitt glada, rätta jag :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0