< Till bloggens startsida

Söndag

Låg hemma som en lat säl hela dagen igår, väldigt skönt. Tror jag behöver vila lite emellanåt också. Jag har varit så himl aaktiv de senaste veckorna, för en gångs skull så bara tog jag det bara lugnt. I frdags blev det många öl och jag kände mig ruskigt sliten igår. I dag kom svaret på varför jag blev så seg; det är De Där dagarna i månaden när man känner sig som en pluffsig bitch; mens:-(
Fattar inte, trodde det skulle bli mindre jobbigt med åren, men det verkar som om det blir VÄRRE för varje gång. Kanske min kropp skriker till mig att jag är fertil eller nåt, i alla fall sjukt jobbigt att känna sig så glåmig.

Det var i alla fall trevligt i Fredags, träffade några som jag inte sett på evigheter.

I veckan ska jag på kurs så känns faktiskt riktigt kul att gå till jobbet. Inte bara sitta framför datorn med samma jox hela tiden. Att för en gångs skull få sitta och ta emot kunskaper och att inte vara ansvarig känns som rena lyxen. Ska anmäla mig till så många kurser min chef vill betala för mig :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0